onsdag 30. desember 2009

Late romjulsdager...

Romjulen har bestått i litt jobb men mest late dager hvor alle kan gå i pysjen til langt på dag. Hadde vel egentlig tenkt å vise frem alle julegavene som ble strikket i løpet av høsten. Men så glemte jeg og ta bilder etterhvert som de ble strikket og pakket i julepapir..Men noe har jeg husket..Denne buksen fra nøstebarn har jeg strikket 3 av...2 til tantebarn og 1 til minstemor. Heldigvis i 3 forskjellige farger.
Denne jakken strikket jeg til storesøs, også fra nøstebarn boken. Oppskriftene er kanskje ikke de morsomste men veldig greie for nybegynnere. Men klærne er veldig anvendelige og kan brukes i mange år. Denne jakken går egentlig opp til 4 år men jeg forstørret oppskriften til 8 år.
Her er selbuvottene jeg har strikket 3 par av i år..Er ikke så begeistret for de trasisjonelle fargene men bruker mer pastellfarger. Nå er vott nr 2 til svigermor straks ferdig..Deilig å snart være ferdig med julegavene;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar