mandag 21. desember 2009

julestemning i huset

Min elskede elg i naturlig fauna med mose og granbar ;)For første gang hadde jeg lyst på juleputer; syns nok kanskje at rødprikket var litt sterk farge her blant hvitt og beige men nå har den gått seg til..Den hvite puten er jeg spesielt fornøyd med; sydd i kremfarget velour fra panduro pg pomponger jeg kjøpte i spania for 6 år siden, man vet aldri når man får bruk for det...

Tallerkenhyllen kjøpte jeg på loppis i høst for 30 kr og etter noen strøk maling ble den veldig brukbar.. Pyntet med hjemmelagede kremmerhus og hjerte.. Malte glass med telys laget i barnehagen etter antall og se har jeg hatt barn i barnehage noen år..Er veldig gla i glasskrukker og spesielt til jul er supre til alle kakene vi har laget :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar