mandag 21. desember 2009

julekort og julegave

Lykken var stor da jeg fant rødprikket gavepapir på panduro og med bilde av barna som til fra kort ble gaven fin synes nå jeg...Julekortene er sendt ut,selve kortet er gullprikket på den ene siden og vica versa på den andre siden, perfekt for meg som liker prikker. Bildet er laget i picasa; takket være lille w som viste meg dette fabelaktige bildeprogrammet ;) Diktet på kortet fant jeg på internett synes det var superfint og kopierte det heningsløst..Synes ikke jeg har verdens peneste håndskrift derfor er alt på kortet skrevet ut fra pc..

1 kommentar:

  1. Nei og nei Lenemor, nå har du vikelig overgått deg selv! Når man ikke har blogget på en stund er det selvfølgelig best å pøse ut med 4 innlegg på en gang:) veldig hyggelig å se et lite blogglivstegn fra deg igjen altså:)

    Så fint du har gjort det til jul! jeg har lett ettter prikkete papir på panuro i år jeg også for de hadde det i fjor - men det er utsolgt alle steder. Er vel du som har vært ute før meg din lille snik:)

    Takk for sist forresten! Det var så hyggelig å se deg igjen! Jeg håper du ikke ble syk etter møtet vårt. Jeg stupte i seng da jeg kom hjem og var syyyk som bare en mann egentlig kan være i 4 lange dager.

    Ha en nydelig jul søte!

    Stor klem

    SvarSlett