lørdag 23. januar 2010


Nå gikk jeg akkurat tom for garn på prosjektet jeg holder på med og ettersom jeg er avhengig av multitasking når jeg ser på tv kan jeg like gjerne blogge litt.

Denne genseren strikket jeg til minstemor fordi hun trenger en tynn ullgenser som hun kan bruke i barnehagen..Det er bestefarstrøyen fra nøstebarn..skal man kjøpe en strikkebok anbefaler jeg denne på det varmeste..Den er ganske plain og hvit er kanskje ikke det mest praktiske til en 3 åring, men med fine knapper blir den ganske søt. Disse knappene er kjøpt på Etsy av en dame som lager de mest fantastiske knapper. Nå høres jeg vel ganske nerd ut ;)
Nå passet disse knappene egentlig ikke til genseren derfor har jeg funnet noen andre prosjekter til de..

1 kommentar:

  1. hei snuppa. hvilken tråd brukte du på de strikkede kjøkkenklutene du strikket?? de var så søte....
    om så må du hjelpe meg å hekle;-)
    klems

    SvarSlett