lørdag 23. januar 2010

I mangel av at det skjer veldig lite på interiørfronten her om dagen blir det bilder av ditt og datt..
I likhet med svært mange andre er jeg veldig begeistret for Green Gate sine kopper og kar og da spesielt Cloe; den blomstrede serien. Da jeg brakte lattekoppene i hus var tanken at de skulle brukes til vanlige kaffekopper. Mannen i huset var veldig skeptisk men begynte å bruke de, og nå er han så stor fan at han ga sin mor et foredrag om den makeløse serien og hvordan alle de forskjellige typene kunne matches, og at hun burde ha noe fra denne serien :) det er jo ikke verst...

Den nyeste kreasjonen til lillemor. Ville veldig gjerne ha en omslagsjakke, men det manglet litt oppskrifter i denne størrelsen. Og da ikke med raglanfelling. Denne er litt egenkomponert og før noen påpeker det er jeg veldig klar over alle skjønnhetsfeilene ;) men fargen er jo nydelig..

Måtte ha litt blomster til helgen og da ble det perleblomster og det er jo et sikkert vårtegn..

En kjole jeg strikket til lillemor for lenge siden..strikket den vel utelukkende fordi det var en nydelig rosafarge i Inca alpakka.. Hun har vel brukt den 1 gang, men den pynter jo pent opp veggen..

Denne jakken er egentlig en vest med korte ermer, men lillemor trengte en hvit jakke i høst...hun hadde jo ingen andre strikkejakker;) strikket den i smart og den ble jo egentlig ganske kompakt og egner seg ikke for innebruk

Nå skal jeg bare få barna i seng og så er det lørdagskveld for meg med snop og film...
Klem

1 kommentar:

  1. Jeg kan levende forestille meg en i utgangspunktet skeptisk mann som etter hvert reklamerer varmt for Green Gate serien :D

    Den rosa kjolen OG den hvite jakken er helt nydelige! Du er virkelig flink, jeg blir så imponert! Og din egenkomponerte jakke kan i alle fall ikke jeg se en eneste skjønnhetsfeil på :)

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett