mandag 9. november 2009

stuen min




Jippi, mitt første innlegg :)

Her er noen bilder fra stuen min. Blir aldri helt fornøyd med stuen min, derfor blir den forandret til stadighet. Har egentlig en forkjærlighet for blått, men denne fargen må nok vike for en stund siden vi nærmer oss jul.
Stuebordet har ligget på loftet i ca 3 år siden vi ikke har funnet noe passende bruksområde.Det er litt skjevt og hadde blått understell. Men jeg er en racer med malekosten og med hvite ben ble det helt supert. Jeg har jobbet som leder på Ikea i flere år derfor har vi nok litt i overkant mange ikea møbler, men det er greit med små barn i huset:)

Hvert år kjøper jeg litt "kvalitetsjulepynt" (jeg og mannen i huset har forskjellig definisjon på dette) og det er julepynt som jeg kan ha i mange år. Reinsdyret er et slikt kjøp og det er kjøpt hos min absolutte favorittbutikk Mols på sandvika storsenter.

Klem for i kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar